Minik1panda canım teyzemin torunu 8 yaşında oda biraz geç konustu ama konusuyor maşallah çok Zeki oda özel eğitime gidiyor çok ağlıyodu istediği bişey olmayınca her çocuk gibi ağlıyodu .5 senedir gidiyor çok faydası oldu herşeyden önce sabır edeceksin .yengem sürekli farklı şehirlere götürüyor tren ücretsizmiş sanırım evlerini değiştirdiler farklı ortam iyi geliyormuş.
suan ilaç kullanıyo epilepsisi var nöbet geçiriyor onu durdurmaya çalışıyorlar