Sevgili anneler bebegim 5 aylık .gün içinde daima onla ilgileniyorum oyunlar oynatiyorum, evde dolastiriiyorum,hoplatip ziplatiyorum vs vs. Ama nadiren gülüyor , bir de özellikle bugünlerde huysuz asla kucağımdan inmiyor ağlıyor . annemlere gittik neselendi, dün kayinvalidemlere gittik o kadar mutlu oldu ki uyku saati bile geçti hala aglamadi ve güldü falan. Maşallah tabiki biliyorum hep benle sıkılıp değişiklikten hoslaniyordur,farklılık mutlu ediyordur ama benle neden çok nadir gülüyor valla bin takla atıyorum bazen. Ben ne yapabilirim çok üzülüyorum