zynpsk ya biliyor musun bunu bir doktor önermedi bize bir başka doktor önerdi kuzenim eczacı o da kullanmadan iyi olur dedi ama kızım burnu çok akıyor düzelmiyor diye verdim ben en sonunda aslında vermemem gerekmiş nöbeti tetikliyormuş sonra nöbet geçirdi kızım hemen kullandığın da değil bir süre sonra ama şimdi yasak bu ilaçların hepsi takipli nöroloji doktoru var ona sormadan kullanamıyoruz