Tameralpinannesi Merhaba gaz ve kabizlik icin kimyon iciren varmi 1 bucuk aylik bebegim birde ben kimyon rezene anason karistirip iciyorum bebegede verin diolar dogrumu iyi geliyormu birde mamasina bir damla zeytinyag damlat dediler sastim kaldim valla
susunbebekuyuyo Tameralpinannesi 1-2 çay kaşığı kimyon çayı veriyorum 2 aylık kızım ayrıca bütün gaz ilaçlarını kestim sadece probiyotik damla veriyorum 4 gündür
Milena11 Tameralpinannesi probiyotik kullanıyor musun. Kullanıyorsan önce ona başla. Zeytinyağ gönül rahatlığıyla kullan hiç bir zararı yok hakiki soğuk sıkım olacak ama günde 3 4 mamaya 1 çay kaşığı koyabilirsin durumuna göre karar verirsin kilo alımına da faydası olur ama kimyon çayı zararlı diye biliyorum doktorum çok sakıncalı sakın verme içiyorsan kendin iç dedi bana
Sevda20 Tameralpinannesi benim oğlum 1 aylık daha biz de gaz sıkıntısı çekiyoruz. Çocuğun sindirim sistemi için baharatlar çok zararlı. Zaten çok küçükler. Kuzenim yenidoğan hemşiresi asla asla verme çok zararlı demişti. Kiraz patiği kullanabilirsin bi de ben masaj yapıyorum emzirmeden önce youtube da var onlara da bakabilirsin