Asilbebis Oğlum 5. Aya girmek üzere daha önce hiç yanımda yatırmadım ama mecburen şimdi yatırmam gerek bi iki hafta yanımda yatsa alışırmı ? sonra beşiğine geçince huysuzluk yapar mı?
Ayssss1 Asilbebis valla alışabilir ben eşim işe gidince bir kaç defa yanıma akıp yatırdım sabahları şimdi alıştı her sabah aç olmasa bile 7 de uyanıyor yanıma alınca yanımda uyuyor yeni uyumuş olsa bile uyanıyor o saatte yanıma alınca susup uyuyor
Katy Asilbebis 5,5 aylık bende yatırıyorum bazen. Yatagı yanımda. Gece uyandımmı yatagına koyuyorum. Oyle cokta alıstıgı yok ama şu varki yanınızda olup kokunuzu aldımı hiç uyanmaz deliksiz uyur
Balkupum2505 Asilbebis oglum hasta oldugunda yanimda yatirmak istedim 3 4 gün şuan besige koydugumda hemen uyaniyo hisseder gibi 😫
Deletedmom27337 Asilbebis bnm ki alıştı gece devamlı yatağına koyuyorum hemen mızırdanıyor yanıma alıyorum sesi çıkmıyor 🤦🏻♀️
Asilbebis Katy ilk gün çok uyandı ama dün deliksiz uyudu hatta ben rahatsız ettiğimi falan düşündüm 😂
Kubraeylull Bende kızım 5 buçuk aylıkken yanımda yaptırmıştım alıştı önceden beşiğinde yatardı şimdi yatmıyor sürekli yanımda yatmak istiyor beşiğine koyunca kalkıyor bence hiç yanınıza almayın sizin için Zor olur kızım 1 yaşında tam ama halen yanımda benim 🥺
Asilbebis Kubraeylull valla bende hiç yatırma taraftarı değildim bu zamana kadar da hiç yatırmadım ama salonda yatmak zorundayız 2 koltuk var birinde eşim yatıyo birinde de ben bebeğimle yatıyorum pusete koymaya güvenemiyorum dönmeye başladı Allah korusun düşer falan
eebebegimeee Oglum 16 aylik 3 hafta once annemler gittik hava soğuk sobali ev diye yanıma aldim o oldu o günden beri asla beşiğinde yatmiyor
Annis-ogul Asilbebis asınmasını geçin allah korusun baza da yatacaksanız düşme ihtimali yüzde yüz. Yer yatağında yapmanızi öneriyorum
Asilbebis Annis-ogul yok yatakta değil koltukta yatıyoruz yatağımız yok şuanlık malesef odayı hiç kullanamıyoruz salonda yatıyoruz yattığı yer kapalı
Tinymom Asilbebis 5 aylık bebeğim babası olmayınca yanımda yatırdım alıştı yatağına koyunca uyanıyor sabaha kadar sürekli uyanıp emiyo 🤦
Nurhayat Asilbebis kızım 11 aylık doğduğundan beri geceleri hemen hemen hep aramızda yatti halada yatiyor ama gün içinde besiginde uyuyor oyle yerini yadirgama alışma durumu olmadı ama bebekten bebeğe fark edebilir bence.