Tameralpinannesi Merhaba 1 ay 15 gubluk bebegim surekli ıkiniyor 10 gundur gunde 2 3 biberon bebelac veriyorum ama anne sutude aliyor onun etkisi olabilirmi acaba birde ne onerirsiniz