Çok üzgünüm. Nasıl oldu ne oldu anlamadık. O kadar da dikkat ederiz ki kızımıza. Öksürük başlayınca Dr a götürdük hemen bronşit başlangıcı dedi hava veriyoruz haftaya kontrol var. Tecrübelerinize ihtiyacım var. Ekstra şunu da yap daha çabuk iyileşir diyebileceğiniz bir öneri bir tecrübe var mıdır? Şimdiden teşekkür ederim