Ozgegzt Arkadaşlar doktor bebeğimin kalçalarından birinde gelişim geriliği Olduğunu söyledi. Çift bez kullanmamızı 2 ay sonra kontrole gelmemizi söyledi.Sizde böyle bi durum yaşayan oldu mu? Geçer mi acaba? Kafama taktım.😔
Katy Ozgegzt gecer evet. Cift bez takın Gazı vs olunca bacak hareketleri yapmayin bi süre duzelır m etmeyin
Katy Ozgegzt aslında sizde anlaybılırsınız youtubede bununla ilgili videolar var. Cok basit yontemleri var anlamak için. Daha sonradan nasıl olmus bu durum onu anlamadım. Baska bir dr dahami gitseniz acaba
Ozgegzt Nefhaa değer söylemedi. 5 ay kontrolünde röntgen çektler ona bakarak söyledi.2 ay kalça kontrolü normaldi aslında .Röntgende sıkıntı gördü.