Ben çalıştığım için öğle arası sadede sağabiliyorum bu yüzden sütüm cok azaldı. Ben yokken 100 cc içiyor aksama kadar. Aksam ben emziriyorum uyurken bide sabaha kadar 2-3 kez emiyor az mı geliyor diye düşünüyorum devam sütü almayı düşünüyorum bu nedenle fikir almak istedim