Mucizemsin21 alpsmommmmm nbl drop probiyotik kesinlikle öneririm tabi doktorunuza bi danışın yinede ama çok şükür aylardır süren kabızlığımız bitti 🤲
Sonsuzmutluluk 1 yaş bebeğimde dulcosoft şurubu kullanıyorum 6 aydır kabız kızım iyi geldi büyüklerdede kullanılıyor dozu fazlalaştırıp mutlaka kullanın 70 TL sanırım fiyatı