Kizlar oglum 1 yasinda baslarda cok guzel yiyordu alismisti ama suan istemiyor sadece bir ogun tam yedirebiliyorum oda corba ya da bir cesit onun disinda kahvalti istemiyor ekmek yiyor sadece bal tereyagiyla oda ne kadar doyurur 🤦 Oglen yersede aksam yemiyor meyve zaten istemiyor ne yapacağımı sasirdim emiyor diye mi yemiyor anlamadim var mi bizim gibi bebisler ?🤷