Melin16 Haydinn Bizimde sadece anne sütü içiyor baska bişey kullanmıyoruz baya baya koyu yeşil kakası içinde sümüksü yok kakası arko gibi kıvamı değişik bide cokkötü kokuyor
Haydinn Melin16 bana da üşütmüş falan olabilir çok şey söylediler sen kakalarını Çek 5 aylık kontorle götürdüğünüzde gösterirsiniz içinizde rahatlar
DurununAnnesiiii Liyamomyy en az dolu olarak 5-6 kez çişli bez alıyorum doyuyordur diye düşünüyorum ama yarın doktor kakası için ne diyecek bilmiyorum sizede yazarım yarın
DurununAnnesiiii Melin16 yaa olabilir ozamn çübkü sürekli bir burub tıkanıklıgı oluyo çekmeye çalışıyorum ama ondan kay aklanabilir ozmann
DurununAnnesiiii Liyamomyy götürdüm cnm doktora anlattım gaita kaka tahlili yaptırdık çok şükür temiz çıktı bagırsak düzenleyici verdi bitek alerjik bişey yok dedi benim kızım3 güne bir yapıyor kakasını oda normal kabul ediyoruz dedi
Liyamomyy DurununAnnesiiii çok sevindim canm gozun aydın giata tahlilinde alerji belli oluyor ozamn bnde biran önce yaotrmk istiorm Çarşamba gününe randevu aldm bnde ins bizimkide temiz cikar
DurununAnnesiiii Liyamomyy teşekkür ederim cnm ben bir gün önce devlete gittim doktor orda tahlil yaptırmadı içim rahat etmedi bugunde özele götürdüm orda yapıldı tahlil.sizinde bişey çıkmaz inşallah