Merhaba güzel anneler dünden beri boğaz kaşıntısı ağrısı bu sabahta burun akıntısı halsizlik vs başladı sanirim grip oluyorum.
Bebeğim 3.5 aylık pazardan beri o da ateşli balgamlı öksürük vardı doktora gittik biraz üşütmuş dedi doktor bronşit vs yok ilaçsız atlattı 2 3 günde, o çarşamba bitti ben başladım.
Sorum şu bendeki bu durum bebeğime geçer mi?
Emzirme ile geçmez ama kesinlikle sarılmayin öpmeyin evde maskeyle dolaşın bebekle yakın temas yok vs vs yazıyor bu nasıl mümkün olcak kucağımdan inmeyen bı bebek ağlamaya başlıyor eşim yoğun çalışıyor yardım etcek kimsem yok 7/24 beraberiz bebeğimle nasıl yakın temas olmadan durucam bebeğe geçer mi bu durumu yaşayanlar var mi ve nasıl hızlıca bu durumu atlatabilirim önerilerinize ihtiyacım var .
Sevgiler🤗🥰💞🌺