Nehir2020 Arkadaşlar eşi infaz koruma memuru olan hanımlar yazabilir mi eşim yeni atandı hiçbir bilgimiz yok çalışma şartları hakkında bazı sorularım olacak 🙄
escmrk Abim çalışıyo 3 ya da 4 sene oldu 10 gün cezaevinde kalıyordu 20 gün evde. Geçen hafta normale döndüler gündüz vardiyasında başladı