Svly1212 Kızlar coookk önceden böyle bi post açmıştım ama pek bi cevap gelmemişti 1 sene önce sezaryenle doğum yaptım pek bi ağrı yoktu yazın felan ama şuanda kış olduğu için üşüttüm mü diyorum çok ağrı oluyor sizde de oluyor mu hep böyle mi olacak ki 😔
svvlata Svly1212 Merhaba geçmiş olsun. Genelde sadece okuyucuyum burada ama aynı konuyu yaşadığım için yazmak istedim.Bende sezeryan ile doğum yaptım çok bel ağrım oluyordu ve bacağıma da vuruyordu. Doktora çıktım öğrendim ki bel fıtığım varmış. İsterseniz sizde bi doktora çıkın. Çok gemiş olsun tekrardan.🙏🏻
Katy Svly1212 sezeryan dogumda olabılıyor evet. İlk doğumda benımde oyleydı. Bi süre dıkkat edın soguk almasın ilk agrıyan yer bel ve kasıklar oluyor. Biraz daha zaman gecsin duzelıcek
Toprak_2019 Svly1212 oğlum 25 aylık oldu ben hala çekiyorum Dr gittim fıtık başlangıcı var dedi bide benim iğne yerim aşırı aciyo bazen
AsyaninAnnesiiii Svly1212 bende belden uyusturulacak sezeryan doğum yaptim. Ara ara benimde belime agri saplanıyor. Bazen kalca kemigime vuruyor agrisi çok nadir olsada agri giyiyor bazen. Bi baktirin belki fıtık filan da olabilir.
Svly1212 svvlata cevapladiginiz için çok teşekkür ederim size de geçmiş olsun peki bi tedaviye başladınızmı gecermiymis
Svly1212 Katy insallah geçer çünkü çok üzülüyorum dogumdan önce hiç böyle şeyler olmamıştı şimdi böyle olması ne biliyim hep mi olacak diye üzülüyorum
svvlata Svly1212 Teşekkür ederim , ağrıdıkça Ağrı kesici içiyorum bide belimi sıcak tutmaya çalışıyorum. Yeniden kontrole gidicem belki o zaman tedavi yöntemi Ya da ilaçlarım değişir
Katy Svly1212 yok geçer m etmeyin bi süre sıcak tutun dikkat edin. Sonucta bi ameliyat oluyoruz Gecmıs olsun.
Svly1212 Toprak_2019 yaa peki tedavisi neymis yani gececekmiymis ben de bi gideyim o zaman ya 1 aydır böyle hele sabahları uyanırken valla çocuğu kucağıma zor alıyorum bazen hele besigine felan koyamıyorum
Svly1212 AsyaninAnnesiiii evet sagolun burda bi kac arkadaşa demişler fıtık diye hayirlisi hiç istememiştim zaten sezaryen olmayı ama nasip
Toprak_2019 Svly1212 şuan Bi tedavi yok Dr dedi Dr sadece iki krem verdi ağrın olduğu zaman kullanabilirsin dedi o kadar
Gunesay Svly1212 benim doğumdan sonra ilk üç ay doğrulamayacak seviyedeydi. Sonra yavaş yavaş azaldı. Bazen de iğne yapılan kısım ağırır. Sanırım üşütmeyle alakası yok çünkü ben asla çorap giymem. Doktora gitseniz iyi olur.