Freemoom Merhaba kızlar bebeğiniz için kullanıp memnun kaldığınız suluk markalarını paylaşır mısınız😊😘
Katy Freemoom nook magic suluk aldim +8 ay normalde ama 5,5 aylık oglum kullanabiliyor tavsıye ederım akma asla yapmıyor
Srnsrnsrn Freemoom tommee tippee. Avent çok akıtınca içemeyip tıkandı bunu aldım bende iki uçlu önce tekliden başladık sonra çift delikliye geçtik
kaganege Freemoom philips yesil pipetli olan birçok marka denedim en iyisi akıtmaya kolay içilen o cok tavsiye ederim.
Katy Freemoom rica ederim fiyati biraz pahallı ama buna deger. İndirimdeyken aldım bende takip edin sık sık indirime giriyor
gocebebirbayan Minikadim Avent bir süre sonra akıtma yapıyor canım ya bende Avent kullanıyorum ama akıtıyor 🥺
cileklikahve94 gocebebirbayan aldığım ilk günden beri avent damlatıyor oysa üzerinde damlatmaz yazıyordu 🙄
SSMU gocebebirbayan bu alistirma bardaklari neden kullaniliyor acaba? Normal bardakla verilmiyor mu su?
gocebebirbayan cileklikahve94 evet çok kötü. Damlatmak şöyle dursun kapağı açılıveriyor çocuk su içerken o kadar sıkmama rağmen suyun hepsi çocuğun üstüne boşalıyor. Yaşından sonra bardağa geçireceğim için idare edeceğim 2 ay daha
cileklikahve94 gocebebirbayan bende aylardır kendim iciriyorum idare etmek icin eline verdiğim zaman fazlaca akıttığından genzine kaçırıyor artık yaşına girdiği içinde pipetli bardağa geçeceğiz bizde
gocebebirbayan cileklikahve94 pipetli ile içmiyor benim ki ya. Bilmiyor pipeti ısırıyor. Defalarca denedim yok pipeti yiyor
Mommqueen Freemoom kızımda avent kullandım oğlumada the first year marka aldım henüz kullanmadık ilk kez denıycem bu markayı nasıl bilmiyorum
gocebebirbayan Minikadim bende öyle diyordum. Kapağı birden açılıveriyor. Burda bir anne bana yaşarsan görürsün demişti. Bende sana diim bari yaşarsan görürsün 😂😂🌺
Cemrex Freemoom trendyoldan shamobo marka aldim. damlama yok içi çelik koku yok kapak kilidi var ve bi skip hopa göre kapağı daha kaliteli ve fiyatı daha makul