Merhaba hanımlar yarın hastane randevum var bebeğim 28 günlük emzirip anneme bırakıcam malum hastaneye gidenin işini allah bilir bir gün önceden gece sütümü biberona sağyıp ertesi gün anneme vermek istiyorum acıktığında oğluma vermesi için lakin daha önce yapmadım sağsam biberonda dursa ertesi gün içmesinde bir sakınca varmı sağdıktan sonra dolaptamı durması lazım lütfen cahil diye linç etmeyin acemi anneyim 😃