Fundaesila hiç girme o işe. Memeden edersin. Ben eds yapıyorum. Hem bir saat emzirip peşine 120 cc mama veriyordum iki saatim gidiyordu zamandan tasarruf, hem de memeden emdiği için anne sütünü de mamayı da sütün artar. Kesinlikle eds yap.
Mamasını hazırla, ayakkabı bağcığıyla boynuna as. Seni emerken sondayı daldır ağzına. Bol bol süt geliyor sanır, doyasıya emer seni. Müthiş bir haz😊 sütü olmayan anneler anlar beni. Bir de tam meme reddi plma dönemindelerken riske atma.
Bu arada ben de tommy tippe kullanıyorum. Geceleri rutin oluşturduk. Gündüzleri eds yapıyorum ama son beslenmesini sadece emziriyorum, peşine babası 120 cc biberonla veriyor mamayı. Çocuk uykuya teslim oluyo sonra😂