Sezeryandan sonra dikiş yeriniz ne şekilde. Normalde çizgi şeklindeydi bi kaç seferdir göbek deliğimin tam hizasındaki yerde dikiş yerim biraz kızarmış yana dağılmış şekilde yani kızarıklığı. ama çok değil yani bazen orası sızlıyor. Koyu kırmızı şeklinde yani. Acaba öyleydi ben mi dikkat etmedim zaten hala barışamadım orayla 😣