_Minikkoalam_ 4 aylıkken yaptırdım hastanede baya agladı acıdan değil ama yabancılardan korktgundan agladı iğne yaparken sadece canı yandı eve gelince de bir kez çişini yaparken ufacık bir aglaması oldu sonra sanki hiç sünnet olmamış gibiydi kremi düzenli sürdüm Karton bardak koydum ılık suya oturttum bir hafta sonra da hemen iyileşti bende yaptırmadan önce çok tedirgindim ama iyiki yaptırdım diyorum