Kizlar trendyoldan cay makinasi almıştım kuryenet adında bir firmaya vermişler. Bugun sabah yaşadığım yere gelmiş kargom. Siteye girdiğimde kargonuzu almak için Müşteri hız. Arayın yazıyordu aradım bir kadın çıktı ve o kadar saygısız ve ukala bir üslup ile konuştu ki benimde. Bana dağıtıma ne zaman çıkar bilmiyorum dedi. Sonra ben öğleden sonra 3 gibi tekrar aradım müşteri hız. Ve yine aynı kadın çıktı. Dediki sabah size söyledim bugün dağıtıma çıkmaz diye dedi bende öyle birsey söylemediniz hanımefendi söyleseydiniz ben salak değilim herhalde ikinci kez arayim dedim. Israrla söyledim diyor neyse bugün çıkmaz dağıtıma yarin xikar dedi bende tamam dedim. Kapattık. Biraz önce mesaj geldi kargonun dağıtıma çıktı diye. Saat 6 da geldi mesaj. Kargo firmasının çalışma saatlerine baktım sabah 9 ve akşam 8 arasiymis. Trendyoldanda kontrol ettim dağıtıma çıktı yaziyor sizce bugün mü gelir kargo ?