Merhabalar benim bebeğim şuan 5 bucuk aylık doğduğundan beri hiç birşekilde beni emmedi hep biberonla besledi bi süre sağıp verdim daha sonra sütüm kesilince mamaya geçtik yavaştan ek gıdaya da başladık 15 gündür filan doktoru muzun tavsiyesiyle.. Demem o ki 2 gündür filan oğlum biberonu reddedio ancak uykudayken biberonu kabul edio eskiden geceleri sadece acıktığı için uyanırdı mamasını yer ve uykuya devam ederdi şuan gece mama verdiğim de komple uyanıo bidaha uyumak da güçlük çekio önerebilceğiniz bişey var mıdır bana