Ilkannelik biz de meme mama ile gidiyoruz 4. Günden beri…oğlum 31 günlük, lansinoh biberonla meme reddi eşiğinden döndük , çok pişmanım sakın biberon vermeyin ben doktor kurbanı oldum..kaşık biberona döndük ama hala oğlum zaman zaman red yapıyor emmiyor sütüm yeterli artmıyor o yüzden…