Allah aşkına 3 gündür almak için söz verip de vazgeçenler yüzünden ilanım ortada kaldı. Her gün açmaya devam edeceğim amacım ilanımı güncel tutabilmek. İlgilenmeyenler lütfen sıkıntı yapmasınlar.
Merhaba arkadaşlar. Daha önce de bir
ilan açmıştım yineliyorum. Fiyat 100 lira. Arzum marka model Bebbe olarak geçiyor. Lütfen ciddi olarak alacak olanlar bilgi isterlerse detaylı anlatırım uzatmak istemiyorum. 2 kişi alacağım diye bekletip vazgeçtiler. Bu esnada çok kişiyi de geri çevirmiş bulundum. Biraz saygı duyarak ilanla ilgilenirseniz sevinirim. Üstte kalması için de destek bekliyorum. Ben çok memnundum 3 kez kullandım çok güzel yoğurt yapıyor. Ama yeni fırın aldım yoğurt yapma ayarı var buna ihtiyacım kalmadı. Aldığım dönemde de oturduğum evin elektrik sorunları yüzünden sadece 3 kez kullanabilmiştim. Büyük haznesinin iki tarafta tutma yerlerini düşürüp kırmıştım bunun dışında en ufak bir çiziği dahi yok. Şimdiden teşekkür ederim. Umarım satarız. 😂 Aşağıya resim ekliyorum.