Eliz-sMom evet uykularımız biraz düzene girdi . 1 hafta sonra 4 aylık olacak kızım . Gündüz 3 uyku yapar ilki 2 saat ikincisi 1,5 saat üçüncüsü 45 dk falan . Süre dolmadan uyanırsa geri uyutuyorum yoksa gece uykusunda zorlanıyor . Yüzüstü yatırıyorum her seferinde elleriyle kendinide uyandıramamış oluyor . Bu arada biz çingene beşiği kurduk onda uyutup reflü yatağına alıyorum . Sadece akşam 20.30 21.00 gibi yatırıyorum ancak gece çok sık uyanıyor . Ama bunada bin şükür 🙏 çingene beşiği kurarasanız biraz daha uyıtmak kolay olabilir