Kubrakya Oğlum (Şubat ayında 2 yaşında olacak)aşırı iştahsız argivit focus önerenler oldu kullanan memnun kalan var mı ?
Bebekfirarda Kubrakya benim oğlum genelde iştahlı bi bebek ama onu kullandığımda hiç yemediği de oldu bi aman aman fayda sağlamıyordur heralde
minikbaykus Kubrakya naptın canım argivit focus kullandın mi faydası var mı boyda sıkıntı yok bizimde hiç iştahı yok. Bir yaşından beri 11 kilo şu an 23 aylık ve 10.800 gram geliyor hiç bişey yemiyor.eline ekmek bile alıp yemedi daha hiç
Yvzylmz Ben kullandım canım benimde oğlum 2 yaşındaydı faydasını gördüm ama çok fazla değil yine seçtiği besinleri yedi sadece biraz daha fazla
Kubrakya Yvzylmz çeşitlendirmiyor yani patates makarna pankek üçlüsünden tadıyor sadece çok çok az yerse bunlardan yiyor 🙁
Yvzylmz Kubrakya yani benim öyleydi ama her bebek farklı bi yan etkisini de görmedim denersiniz inşallah sizin bebeğinizin herşeye iştahı açılır 🙏 ben hala iştahsızlıkla uğraşıyorum 😔
Kubrakya minikbaykus bizde aynı durumdayız şubatta 2 yaşında olacak (24 aylık) 11 kiloyuz denemedim henüz ama artık galiba yoruldum ve uğraşmayı bıraktım