Belissimo Bir post daha açma gereği duydum. Bebeğime gaz olmaması için artık ne yiyeceğimi şaşırdım. annem ve teyzem hafta da bir yemek yapıyor hafif salçasız gaz yapmayan şeyler pişirmeye çalışıyorlar. Ama kayınvalidem hiç bilmiyor yemek pişirmeye geliyor biber kızartıyor patlıcan kızartıyor çorba yapıyor salçadan yenmiyor turşu gönderiyor kahvaltıya hamur kızartıyot. bize vs. Bişey dİyemiyorum arada kalıyorum bebeğim acı çekicek gazdan. Ben ne yemeliyim neler pişirmeliyim neler yiyorsunuz kızlar siz?
Gurbettebianne Belissimo ben ilk günden ver herşeyi yedim . Sadece çok gaz yağabilecek şeyleri bol kamyonla yemiştim canım .herşeyi ye dediler bende yedim yoksa İnan herşey gaz yapıyor yani ki senin iyi beslenmen lazım süt veriyorsun