kutgun Merhaba hanımla nasıl işliyor bu sistem benim 27 binim var oraya mı yatırsam bana katkısı ne kadar oluyor ve ne zaman çekebilirim
anayimbenn kutgun orası aylık ödeme canım 5 veya 10 yıl Aylık bir ödeme çıkartıyorsun devlette %25 katkı payı koyuyor annem böyle ödüyor