Forumdakikiz Merhaba, menenjit aşısını özelde mi devlette mi yaptırdınız. Önce muayene mi olunuyor. Yoksa eczaneden direkt alıp götürürsek yapılıyor mu ?
Narenur Forumdakikiz ben hemşirelere sormuştum sağlık ocağında getir yaparız demişlerdi eczaneden alicam yarın götürüp yaptıricam kızıma. Ama biz önceden Dr a gittiğimiz de sorduk yine de.
Esan06 Forumdakikiz merhaba 🌸 2 farklı çeşit menenjit aşısı var hangisine karar verdiğiniz bağlı biz doktorumuz ile planladık düzenli aylık kontrollerine giderken temin edip götürüyoruz yaptırıyoruz özel de De yapılıyor devlette de ama öncesinde hekiminiz ile hangi aşıyı hangi ay yaptıracağınızı planlamak gerekir
Kk41 Forumdakikiz önce hemşirenize sorun. Bizim sağlık Ocagı reçetesiz yapmayız demisti. O yüzden hastanede yaptırdım
Asli123 Forumdakikiz çocuk doktorunun yapmasını doğru buluyorum. Bir plan cızıyor. Kaç aylık başlattıysanız ona göre dozları oluyor.
Pnarr94 Forumdakikiz çocuk doktoru kontrole gittiğimiz de 3 aylık rota ve nimerix ilk dozu 713 tl tuttu özelde..
Enda1204 Forumdakikiz Özel hastanede doktorumuza sorarak planlı bir şekilde daha bugün yaptırdık 1 doz nimerix 1 doz bexsero
Seyma_29_ Forumdakikiz biz doktorumuza gittik önce muayeneden geçtik sonra aşıyı yaptı. Dışarıdan almadık yani