lalelikiz merhaba bende hafif ve orta düzey otizm sinifinda öğretmenim öncelikle ne kadar eken başlarsanız eğitime o kadar iyi olur ve bu esnada ailelerden en çok istediğimiz Lütfen ama lütfen Telefon, Tablet ve TV den olabildiğince uzak tutun, bunlar verilen eğitimlerde büyük gerilemeye neden oluyor. Geçen yıl 2 öğrencim kaynaştırma öğrencisi olarak 5. Sınıftan itibaren akranları ile aynı sınıfta egitime başladılar 💪yakın yaşta kardeşi olması olumlu ilerleme sağlıyor