lalelikiz hayır otizmin neredeyse tüm belirtileri var. Bizde tekrarlayıcı hareketler ( kafa sallama, gözleri yana devirerek bakma, kuş gibi kol çırpma) bunlar çok fazla var. Şuanda iyi ilerliyoruz eğitim fayda veriyor. Öğretmeninin söylediği şeyleri uyguluyorum