Mom5441 Kızlar kızım 2945 gr 48 cm doğdu, bugün kontrol günümüzdü kızım 4000 gr 50,5 cm olmuş🙏🏽 Sadece anne sütü alıyor🌸Çok korkuyordum doyuyormu merak ediyordum.Bez değişiyoruz çok sık ordanda takip ediyorum🙏🏽
Deletedmom78654 Mom5441 hemşire olarak bunu en iyi sen bilirsin aslında 🙂🙂 maşallah 21 günde 1 kiladan fazla almis çok iyi
Eylusunannesiii Mom5441 gayet normal degilmi sizcede ? Siz daha iyi bilirsiniz ama🤷🏻♀️ Benim kizim 2800 dogdu 1 aylik kontrolunde 3 kiloydu 200 gr almıştı sadece 😂sizin bebis 1 kilodan fazla almis yani masallah
Mervie Benim kızımda 20 günlük hafif sarılığı vardı hala geçmedi emziriyorum sadece birini emiyor tam anlamıyla diğerini tam tutamıyor hangi aralıklarla emzirdiniz bizde ctesi gidicez doktora
Irmakprensesinannesi Mervie her saat başı emzirin hatta mama verin bayilincaya kadr doysun ben kızım 1 hafta öyle besledim sarılık hiç kalmadı ve bir hafta da 1865 gr yeni doğduğunda 2183 gr çıktı
susunbebekuyuyo Mervie canım düzenli emzir bazı sarılıklar uzayabiliyor benim kızımın ki 30.günden itibaren geçmeye başladı 40. gün tamamen geçmişti güneş olduğu zaman bacaklarını soyup biraz o şekilde beklettim 5 dk kadar ev sıcak zaten
Mom5441 Mervie canım bizde sarılık geçirdik.5.gün basladı 16. Gün bitti şükür.Hem emzirdim hem mama verdim o süreçte yoksa doymuyordu zaten sersem gibiydi yavrum.Şimdi kızım çok sık emiyor yarım saatte 1 , saatte 1 .
sdeniz1 Mervie 41 gunluguz.5 günlük kontrolunde sarılık değeri 22 cıktı.2 gün hastanede kaldık değeri 10a düştü ve çıkardılar.cocugum öyle sersem değil canlı ama hala sarılığı geçmedi 25 günlükken pisik basladi.aylik kontrolde söyledim hocaya idrar kültürü istedi idrar yollarında enfeksiyon varmış o yüzden sarılığı geçmiyormuş kilo alımı falan her şeyi normal en geç iki saatte bir kendi uyanır emer.emmeside çok güzel.idrar yollari enfeksiyonu sarılığı geçirmiyormuş.suan antibiyotik tedavisi görüyor.umarim bunlarda geçecek.
Mom5441 Deletedmom78654 @Eylusunannesiii kuzular , Pediatri alanında tabikide bilgi sahibiyim.Fakat burada tecrübeli anneler var birçok soruyu onların tecrübelerine dayanarak soruyorum.Şunu en iyi ben biliyorum diyemem.Yenidoğan servisinde çalışmış olmam herseyi çok iyi biliyor anlamına gelmiyor ne yazıkki 😍🌸Çünkü bebişlerin çoğunu kısa süreli görüyoruz.İnsanın kendi çocugu olunca iş değişiyor hem☺️
Mervie Irmakprensesinannesi maşallah bebişe😇fazla süt verincede kusuyor yetiyor diye düşündüm ama yetmiyor sanırım sarılık geçmediğine göre
Irmakprensesinannesi Deletedmom99886 ewet zatn 25 cc mamaya çok rahat doyuyor bayılma derecesinde ve doktorumuz demişti 1 saat arayla mama ve meme verin doysun diye ama benim kızım premeture kilo alması gerekiyor du birazda sarılık tehlikeli boyutta olurdu bizde o yüzden 1 haftada düzenli beslenmeyle atlattik
Haydinn Mom5441 oy maşallahhhh bol bol beslemeye devam güzel annesi benim kızım da 2900 doğdu şişlik gidince 2700 e düştü zayıf doğanlar çok daha hızlı toparlıyorlar 🤗 sağlıcakla büyütün 🌸🌸
ftmgz Kilo postlarının altına canı sıkılan yazmasın ya cidden maşallah bebeğe 21 günde o kiloyu almış bir ay bile değil normal diyorsunuz
Deletedmom78654 Mom5441 öyle ta iki de kendi çocuğunda bildiğin doğruları unutuyor insan bazen , Ama çok iyi gelişimi maşallah
Mervie Mom5441 Birde aç gibi sürekli ek anne sütü verincede çıkarıyor bir kısmını neden olabilir fikriniz varmı kızlar
Mervie Birde aç gibi sürekli ek anne sütü verincede çıkarıyor bir kısmını neden olabilir fikriniz varmı kızlar😌
Mom5441 Mervie kuzum doyurunca hemen yatırma ben biraz kucagımda tutuyorum kafası hafif yukarıda olacak şekilde. Birde kafa yastıgımız var yenidoğana özel ona yan yatırıyorum sürekli pozisyon değiştiriyorum besledikten sonra hemen gazını alıyorum.Kusması vardı başta, bu yolları deneyince baya azaldı