Selam canlar , benim taaa küçüklüğümden beri anlımda yağ bezesi var belirgin değildi ama son zamanlarda büyüdü yüzümde olduğu için estetik durmuyor . Bunu aldırma için hastanenin hangi bölümüne gitmem lazım hemen alırlar mı acaba lokal mi genel mi uyuştururlar bilgisi olan var mı