Evlenirken köşe takım aldık 3 ay içinde koltuklardan lekeler çıkmaya başladı aldığım yerle konuştum gelip bakmadılar bile tüketici hakem heyetine başvurduk gelenler beni haklı buldu silmediğim halde kocaman lekeler çıktı sırtımızı dayadığımız yerde bile bişey döksem sırtımdan dökmicektim herhalde mantığa aykırı yerlerdede vardı. Sonra karşı taraf kabul etmedi mahkemeye taşıdı olayı bi daha adam geldi incelemeye gelen adamın tavırları hiç hoş değildi bize karşı ama karşı tarafa olumluydu ve koltuğa bişey dökülmüş silinmiş diye rapor yazdı fotoğraflara bakın bi ne dökmüş olabilirim şuan daha berbat durumdalar aynı koltuğun aylar içindeki değişimi. Neyse sorum biz mahkemeyi kaybedersek herhangi para ödeniyor mu biliyor musunuz acaba
https://www.hizliresim.com/5m5syq0
https://www.hizliresim.com/23o7img