Merhabalar...Oğlum 6 aylık ve kucağa alıştı sanırım...En fazla 5-10 dk kendi kendine oynuyor ya da beraber oynuyoruz...Sonra uğuldamaya başlıyor,sonrasında ise ağlıyor.Bırakıp su bile içemez hale geldim.Acaba bu geçiyor mu?Yoksa hep mi böyle olacak?Onu ağlatmadan atlatabilecek miyim? Dışarıda,balkonda gayet iyi duruyor.Sanırım istiyor ki hep gezsin.