Bebeğim 3 ay 19 günlük 1 haftadan fazladır 4.ay atağında uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum sizce şimdi başlamalı mıyım ve bebeğim hamakta uyuyor sadece yani destekli. Desteğini ataktan sonra mı bıraktırmalıyım. Bu arada bebeğim kolik ti 2 haftadır bitti diyebilirim koliği