Ebru_ela_sude25 Iyi gunler bayanlar kızım bronşit olmuş iğne hava antibiyotik kullanıyoruz fakat benim canımı çok sıkan kızım gözünü açmıyo gün boyu uyuyo.sadece emiyo bu arada 22 aylık ne yapmam gerekio başına gelen vaar mi Allah rızası için yardim edin
Deletedmom4440 Ebru_ela_sude25 hastalık geçene kadar öyle devam edecek extra bişey yapmana gerek yok dinlenmesi gerekiyor
HKyhn Ebru_ela_sude25 vücut hastalıkla savaştığı için yorgun düşüyor. Uyuması yatması normal. siz booolca emzirin. göğsüne bal sürün üzerine nane yada karabiber serpin. Ertesi gün aynı şekilde sırtına sarın ayak altına sarımsaklı zeytinyağ yapın ballı ıhlamur içsin. propolis verin sabah akşam burnuna udi hindi yağı damlatın yemek yemek istemeyebilir zorlamayın. Meyve suları içirin
Ebru_ela_sude25 Çok öksürüğü kan tahlili mi versem 5 gündür ağzına birşey köylük sürekli gece gündüz uyuyo
Sonsuzmutluluk Ebru_ela_sude25 3 defa bronşit oldu kızım 5 ay içinde 1 yaşında şuan benimkide hep ağlardı hep mısır mızırdı acile götürün serum falan taksınlar gece gündüz uyuması bana biraz fazla geldi
Ebru_ela_sude25 Bayanlar şimdi hastaneden geldik.kaninda enjeksiyon çıktı bronşiti geçmiş serum verildi antibiyotik verdiler herkesden Allahim razı olsun