HerseyimM54 Haticenur bizede verdi ama nöbet sırasında kullanalım diye yoksa düzenli vermedi birkaç kez daha geçirir ise düzenli verecekmiş çok skur iyi ama ben korkudan ölüp ölüp diriliyorum gelmis geçmiş olsun Rabbım bi4saha yaşatmasın bizlere