theAna Bebeklerinize hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Doğduğundan beri mustela kullanıyorduk ama konak oluştu hafif. Şampuanı değişmeyi düşünüyorum öneriniz var mı?
ikizlerinannesi2985 theAna mustela kullanıyorum. Ama mustela pahalı diye sebamed aldım. 1-2 kere yıkadım, göz falan da yakmadı. Herkes iyi diyor ama bakalım🌺
herseySeninleguzel11 theAna Bübchen mustela donusumlu kullanıyorum. Bübchen den çok memnunum tavsiye ederim
nursocum theAna bioderma atoderme geçtim bende mustela kullanıyordum oğluma ama çok çabuk bitiyordu bu daha bereketli