Poncikannesi606 Ayımıza 6 gün var. Çoğu nesnenin adını biliyo. Bebeği getir diyorum hemen gözleriyle etrafı süzüyo bebeğe bakıyo ama yok getir dediğimi anlamıyo. Hani nerde tren diyorum hadi çuf çuf yapalım diyorum buluyo treni sürmeye başlıyo. Anlıyo aslında ama bazen hiç oralı olmuyo. Babasına baba bana anne teyzesine teyze annanneye Ayşe diyo hepimizi tanıyo. Gel gelelim gözünü kulağını göster dediğimde hiç oralı olmuyo. 2 haftaya kadar emzirirken sorduğumda benim gözümü burnumu saçımı gösterirdi. Şuan asla yok. Seslendiğimde bakar. Başka odadan gel oğlum yanıma dediğimde koşa koşa gelir ama babanneye geldik az evvel kimsenin suratına bakmıyo. Ya diyorum Bi sıkıntı mı var yoksa Bayadır gelmediği ortama girdik ondan mı bu tavır. Çözemiyorum bu çocuğu. Sizin bebekleriniz nasıl. Her dediğinizi anlıyorlar mı. Yapma etme dediğiniz herşeyi dinliyorlar mı merak ediyorum sadece 😞😞