merve5561 fekal elastaz sonucumuz 449 cikti 200 ustu olmasi gerekiyormus.gastro doktorumuz iyi olarak yorumladi. bence kakasi hala yagli ama doktor tahlil neyse o dedi biraz tersleyerek😬.sonuclanmasi 14 gunu buldu . bulundugum sehirdeki ozel hastanede yaptrdim dis labaratuara gonderdiler istanbula. fiyat 300 civari olabilir bizim sigorta karsiladi o yzuden net bilmiyorum. gastro doktoru kilosunu begendigi icin kfden suphelenmiyorum dedi beni gene tersleyerek 😏sadece alerji mamasiyla kilo aliyor ek gida yaramiyor niyeyse.mamayi arttirdim birkac aydir toparladi .eger gittiginiz doktor suphe etmiyorsa o hastaliktan sizde suphe etmeyin derim ben kafayi yedim 1 bck senedir.bir gen testi kaldi yaptrmadigim onu da bir doktoru ikna edebilirsem yaptiririm ama sanmiyom yapcaklarini.