Anne_gunlugu Kizim sadece anne sütü istiyor ek gıda pek yemez hasta bu arlara normalde az olsa bile yer.Sanki sütüm azalıyor mu bilmiyorum bana mi öyle geliyor.Hastaligindan dolayi da zayıfladı ve dahada zayıflıyor hiçbirşey yemiyor.
Tdof26 Anne_gunlugu benim göğsüm de iki gündür çok yumuşak hiç böyle olmamıştı anlam veremiyorum farklı bişeyde yapmadım ne kadarlık kızınız?
Umay_ Anne_gunlugu Ek gıdaya geçince bebek daha az emmeye başlayacağından süt evet azalıyor zamanla. Her öğün süt emmesi gibi fazla sütünüz olmuyor. Ama sizin öyle bir durum yoktur. Çünkü bebeğiniz yemiyormuş. Emdiği sürece sütünüz bitmez merak etmeyin. Bu arada insallah birşeyler yemeye başlar. Sevdiği şeyleri vermeye çalışın. Evde yapılmış meyveli yoğurt çorba vs verilebilir belki 😊
12338 Anne_gunlugu Brnim kızımda on bit aylık fakat ek gıdaya alışması lazım aslında seveceği yiyecekleri deneseniz misal Cennet hurması muz bebe bisküvisi ve yoğurt danone gibi oluyor elinizde vişne reçeli varsa az bişey onuda katın Patates çorbası çocuklar pilav makarna bayılırlar onları deneyin zorlamaya çalışın katı gıda almaları lazım sizi anliorm çok zor oluyor yedirmesj vs 😞
Anne_gunlugu 12338 deniyorum herşeyi işte ama yok hasta olduğu için hiç yemiyor sadece beni emiyor ve zayifladi bu b3ni çok uzuyor
12338 Anne_gunlugu Aslinda bak şunu deneyebilirsin çok seviyorlar özellikle hasta olduğu dönem meyveli yoğurt parçacıklar içinde ve çok güzel muhakak yer
Anne_gunlugu 12338 herşeyi denedim malasef hep hüsran meyveyi bile yemiyor.medeka bugün muz verdim muzu bir iki ısırdı atti.Kabugunu yiyor.portakal verdim oynasın diye onunda kabuğunu yiyor çok güzel bir şekilde.anlamadim niye boyle
12338 Anne_gunlugu Himmmm oyalayarak verseniz mesela bir elinizde kaşık bir elinizde top topu atıp onu guldurun ozmn ağzını açıp yer ben oykeyapiom
Anne_gunlugu 12338 öyle yapıyorum ağzını açınca veriyorum ama ağlayarak geri çıkarıyor.Bu aralar hasta sürekli ilaç veriyorum o ilaçları kaşıkla icirdigim için kasıktan soğudu sanırım.Eline peynir falan verince yiyor ama kaşıkla ağzını açmıyor