
kendi doktorumuz kizimin kan değerleri duşuk olduğu için şehir hastanesine yönlendirdi bizi orda doktorun ilk yazdığı ilaci 2 hafta kullandik bitdi 2 ci defa bu ilacin şurup şeklinde olanini yazdi ve gunde 5 ml vermemi söyledi. dün eşim eczaneden bu ilaci almiş iade etdirdim başka eczaneleri gezmiş yine bunu vermişler öbürü ilaçla ayni pekmeze
5 damla karistirip verin demişler ama ilacin uzerinde 4 10 yaş cocuklar icin gunde 1 ml yaziyor kendi doktoruma sordum oda 5 damla verin dedi. şuan akşam kızıma ilac vermem lazim nasil kullanayim bilmiyorum lütfen bilen anneler yardimci olsun 🙏