Bebeğim 6 ay 2 günlük 4.5 aydan beri ek gıdaya başladık sebze çorbası verdim erik marmelat yogurt havuç suyu filan başlarda yedi 2.tadımlarda yememeye başladı tatlandırıyorum başka lezettelerle yine aynısını yapıyor. Anne sütü neredeyse hiç almıyor biberon la mama yiyor oda azcık kilosu 2 gün önce 6650ydi doktor biraz az buldu mamayı ek gıdayı arttır dedi çocuk aksine şimdi mamasını bile az yiyor ne yapıcam bilmiyorum çişli bez sayısında az ve koyu kokulu