Canss3535
benimde ilk doğumumdan sonra öyleydi hep değiştirdim sonra 1 numara büyük aldım. Hamilelikte çok kilo aldınız mı? Ben yaklaşık 40kg almıştım ilk gebeliğimde ve ayaklarım haliyle bu kadar kilodan dolayı büyüdü🥴 komple verdim kiloları ama ayaklarım aynı kaldı.