Angel_A Bugün çocuğumun bugün kont vardi doktor balon şişip verdi oğlumda ağzına aldı biraz endişe ettim
Ayseege6156 Angel_A bence abartıyorsun.. bebek bunlar bizim ki 10 aylık ağzına götürmediği şey kalmadı ne kadar dikkat etsekte anlık olabiliyor bence çok fazla takmayın düşünmeyin normal şeyler bunlar
Minigimm1 Angel_A ben olsam alırdım elinden öyle bir takıntım var hele bu pandemi döneminde ben maskesini çıkarmasınıda geçtim üstüne bide balon şişirmesine çıldırırdım galiba, tamam bebekleri oyalamak için yapıyorlar bir şeyler ama bizim doktorumuz üzerinde önlük olmadan kucağına bile almıyor hiç ellerini dezenfekte eder öyle dokunur bu dikkatini seviyorum bence yanlış ama yapacak bir şey yok tabi inşallah bir şey olmaz canim
Rengin Angel_A valla kızım 3 yaşında geçen hastaneye gittik yemin ederim bir yerleri yalamadigi kaldı. Bugün balon yarın başka bişey önüne gecemezsiniz. Olan olmuş ellerini yıkayın balonu dezenfekte edin geçin
ilkbahar Angel_A bizimkine verse önce babası alır, cebinden minik dezenfektan fısfıs şişesini çıkartır, balonun heryerine sıkar, çocuk dokunmuşsa onun da ellerine sürer, sonra da al oğlum der 🤦♀️😃
YazarAnne Balon şişirdi diye mi kızdınız doktora. Keşke bizim doktorda böyle sevimli davransa. Geçen gün kontrole gittiğimizde yüzüne bile doğru düzgün bakmadı kızımın. Evladım nasıl sevimliklikler yaptı oysa. Öyle üzüldüm ki. Yüreğim acıdı.
Angel_A YazarAnne hayır tabiki kızmadım doktorumuz çok ama çok iyi sadece hemen ağzına balon alınca annelik içgüdüsü
Katy Angel_A size verip siz şişirebilirdiniz. Eşime ve buyuk ogluma dahi ellerini yıkatmadan kucuk bebegıme dokunturtmuyorum. Hıcte abartmıyorsunuz bu pandemide olması gereken bu zaten. Aşırı hijyen takıntılı biri değilim ama boyle olması lazım. Farketmez temizde olsa o cocuk mikroplara ck müsait
Yarenikoo Angel_A sakınan göze çöp batar biraz rahat olun böyle ömür geçmez olucagı varsa her türlü oluyor zaten