lidyahsn progesteronla ilgili makaleler var okusanız kullanamazsınız 😵 bebeklerin ilerde eşcinselliğe eğilimi bilmem neye kadar nelere sebebiyet olduğu yazıyo 💆♀️ ben de tıbbı zorunluluk nedeniyle kullandım bebeğim doğunca progesteron yüksekliği ile sıkıntılar yaşadı ama normal seviyelere düştü şükür 😊 diğer zararlarından da Allaha sığınıyorum inşallah bişey olmaz