Beyza30
Oglumgoktug Aptamil ve bebivita aynı değil. Hipp le bebivita hiç aynı değil. Bebivita hipp in yan ürünü sadece. Bebivitanın hiç bir besleyiciliği yok içeriği sırf nişasta ve pirinç unu. Sadece kof kilo. Aptamil in içinde de sofra şekeri var. Her numarasında hemde. Eğer 0-6 aylıksanız hipp,evolvia,humana,golden goat,sma ve bebelac gold öneririm. Bunlar enerji ve besleyicilik olarak anne sütüne en yakın mamalar. Evolvia ve hipp in içinde probiyotikte var. Bir damla bile anne sütü almamış kızım için bir dönem deli gibi içeriğini araştırdım nerden biliyosunuz derseniz bilginiz olsun