Serenefl Youtube’da Dr. osman gönülal çok güzel bilgiler veriyor. Bu dönme olayıyla ilgili de bir videosu vardı. “6. Aya kadar bebeklerin dönmesini bekleriz. Dönmediği zaman problem var diyemeyiz. Ancak aylık doktor kontrolüne götürmemiz gerekir takip açısından” diyordu. Bu durumda sizin bebeğiniz dönüyor ama zamanla daha iyi hale getirecektir diye yorumlayabiliriz. Her bebek farklı, her bebeğin gelişimi birbirinden farklı diye bakıyorum açıkçası ben. Doktorlar da bakarken illa şu ayda şu olmalı diye bakmıyorlar. Geniş bir aralık veriyorlar, kimisi daha erken yapıyor kimisi daha geç; hepsi de normal kabul ediliyor.