Benim bebegimde yarın 1 aylık oluyor 1400 gram almış sadece anne sütü veriyorum bende sizin postu gorunce sevindim merak edıyordum bebegim iyi kılo almıs mu diye yorumlara gore cok cok iyi kılo almısız😇😇 canım ben sürekli emziriyorum geceleri emzirmekten yatamıyorum resmen birde benim bebegim cok rahat uykusu düzenli uykuda bebeklere kılo yapar sürekli aglayan huzursuz bir bebegin varsa 700 gram alması normal ve iyi